Retourzendingen aanmelden
Voor een snelle en efficiënte afhandeling van uw klachten en/of retourzendingen verzoeken wij u om ten alle tijde contact met ons op te nemen alvorens u iets aan ons retourneert.
De telefonist(e) zal uw klacht en/of opmerking noteren en geeft u, indien het gaat om een retourzending, een retournummer. Tevens zullen wij u in dat geval aangeven hoe de goederen het beste aan ons verzonden kunnen worden. Wij verzoeken u om het retournummer duidelijk op de buitenverpakking te vermelden.
Retour gezonden producten komen in aanmerking voor een creditnota indien is voldaan aan de onderstaande voorwaarden:
- Retourneren binnen 3 weken na factuurdatum.
- Degelijk verpakt om transportschade te voorkomen.
- Het product mag niet gebruikt zijn.
- Retourneren in de ongeschonden, originele verpakking, geschikt voor wederverkoop.
- Alleen catalogusproducten kunnen worden geretourneerd. Speciaal voor u bestelde producten kunnen niet retour worden genomen.
- Vanwege de hygiëne mogen de geleverde mondmaskers niet retour worden genomen.